2 korta - Linn Gustafsson

Först ut är snygga och stilsäkra Linn Gustafsson, modebloggerska och stylist på Sofis Mode och Klick.

Du jobbar med mode och driver bland annat en blogg där du varje dag visar dagens outfit. Känner du stress över att folk alltid förväntar sig att du ska vara klädd jätte snyggt och trendenligt så fort du lämnar hemmet?

- Nej, jag känner mig inte pressad. Dock har jag märkt en ökning av kommentarer på bloggen där det krävs att man ska klä sig mer annorlunda dag till dag. Dock kör jag hellre på min stil än att försöka tillfredställa folk ute i landet som vill se olika varje dag. Jag skulle inte känna mig bekväm om jag inte körde på den stilen jag gillar.


I övrigt förväntas väldigt mycket av unga tjejer och vardagen är full av stress. Hur hanterar du stressen och vilket är ditt bästa tips för avkoppling?

- Mitt bästa tips för avkoppling är faktiskt att åka hem till min familj i Värmland. Att lämna Stockholm för en helg i "skogen" är bästa medicinen tycker jag. Jag älskar Stockholm men ibland behöver man verkligen ett miljöombyte. Annars är ett bra knep att stänga av mobilen och datorn på kvällarna. För min del är det mest stressande att man alltid kan bli nådd och att det krävs att man alltid ska svara i telefonen.


foto: Johnny Wohlin



Kommentarer
Postat av: Linn Nilsson

Jag kan inte rå för att tycka att ann och linn gustafsson är lika.

2009-02-16 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0