2 korta - Sofi Fahrman

 Den här veckan är det självaste Sofi Fahrman, bloggare och moderedaktör på Sofis Mode, som har givit oss äran att ställa 2 frågor.

- Du jobbar med mode och driver bland annat en blogg där du varje dag visar dagens outfit. Känner du stress över att folk alltid förväntar sig att du ska vara klädd jätte snyggt och trendenligt så fort du lämnar hemmet?
Jag känner ingen stress men däremot har jag varit med om att folk förväntar sig att jag ska vara mer uppklädd. Till vardags är jag glad om jag hinner borsta håret och jag föredrar bekvämt framför modernt. När det är modefest så ger jag järnet man annars älskar jag en enkel outfit som jeans och skinnjacka. Så det bli inte en dagens varje dag utan när jag slängt på mig något som faktiskt kan ge läsarna inspiration.

 - I övrigt förväntas väldigt mycket av unga tjejer och vardagen är full av stress. Hur hanterar du stressen och vilket är ditt bästa tipps för avkoppling?
Jag är usel på att hantera stress. Jag biter på naglarna och under tex New York Fashion Week går jag nästan alltid ner i vikt för att det är så stressigt. Men ibland tar jag hjälp av lugna favoriter och en kopp Rooiboste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0