Gjort är Gjort

Det här trista vädret gör ju ingen glad. Jag borde plugga just nu, men känner mig helt knocked out... om ni förstår vad jag menar.

Istället ligger jag under täcket och läser en bok som min storebrors flickvän Greta skriver på http://www.kaptiel1.se/ - den är verkligen jätte bra! Hon är verkligen en tjej(?) med humor....Kvinna kanske passar bättre in med tanke på att hon snart fyller 30, eller?

Boken heter Gjort är Gjort, varför inte ta en titt?


// Ann


Förresten... Greta är make up artist. Om ca 2 veckor kommer vi publicera en smink guide och lägga ut en tävling där man kan vinna smink från Make Up Store - Det får ni inte missa!!

(Vilka sminktips vill ni ha? kanske studentsminkning? festsminkning?sommarsminkning? det är upp till er)





VINN SMINK!!!

Kommentarer
Postat av: maja

student, helt klart!

2009-02-20 @ 14:46:54
URL: http://majvors.blogg.se/
Postat av: Sara

student och fest!

2009-02-20 @ 14:55:38
Postat av: Linnea

Studet och sommar helt klart! :)

2009-02-20 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0