Sminkning

De flesta ville få sminktips inför studenten - så det blir väl det helt enkelt!
Greta som ska tipsa ska också sminka mig på min studentdag.
Och glöm inte - vi har sedan en tävling där man kan vinna någon/några av produkterna som Greta kommer använda på mig i sminkguiden, produkterna kommer från Make Up Store.


Den 4 Mars
beger jag mig till the Big City - Estocolmo. Jag kommer vara där onsdag till söndag och under de dagarna kommer jag rapportera om vad jag har för mig, lugna och trevliga caféer( där man kan koppla av med en kopp kaffe när storstadsstressen blir för mycket) och mycket annat, lite vad som faller mig in liksom.
Hoppas ni hänger med !!



Här bjuder jag på en bild från i sommras.
Kylan ska tydligen försvinna, det hurrar vi för!
Sommaren kan inte komma snabbt nog !

// Ann


Kommentarer
Postat av: julia

Ann, jobbar inte du på Vero Moda i Karlstad? :)

2009-02-21 @ 13:32:39
URL: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0