En annan del av sälen; dag 1

Sitter just i denna stund i en härlig fårskinnsfåtölj och skriver...i sälen.

En vecka varje år försöker vi ta oss iväg till sälen på skidsemester. Jag vet att många andra ungdomar befinner sig i sälen just nu men inte riktigt av samma anledning som mig.

Den här veckan är för mig en avkopplingsvecka. Långa dagar i backen och mysiga kvällar framför brasan i stugan, med härligt sällskap, det är svårslaget!

Vi har precis kommit hem från vår första dag i backen och en bättre start på veckan kunde vi inte fått.
4-5 plusgrader och sol. Perfekt.

Nu blir det lite bokläsning i soffan och sedan en härlig middag. Jag mår såå bra!



På väg till backen










Hoppas ni har det lika bra som jag!

/Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0