Vänner

Jag tänkte ge er ett litet tips. Ett tips som jag själv använde mig av för två helger sedan. Nämligen att åka iväg någonstans med sina vänner! Så himla mysigt.

Att umgås med dem man trivs bra med men i en annan miljö än den vanliga!

Variation i vardagen, det är något vi alla behöver för att må bra tror jag. Bryta mönstret lite, om bara för en helg för att uppskatta allt man har runtomkring sig. Vilket tyvärr ofta är lätt att glömma bort.

Tänkte bjuda på lite bilder från min kanonhelg som jag spenderade med mina vänner Linda och Caroline i Göteborg.



På fredagen lagade vi tacos och hade det mysigt!



Min kompis Linda:)



På lördagen drog vi ihop lite tjejer och gick ut!




I övrigt gick vi på stan, shoppade och bara umgicks:)


Ett tips som jag verkligen rekommenderar! Jag mådde i alla fall super av det här, och uppskattade varenda minut!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Så mysigt att göra små utflykter. Håller med om att det nästan inte finns nåt bättre än att hitta på mysiga saker med sina vänner!

2009-03-22 @ 22:58:05
URL: http://redhotgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0